Loading...

5ο Επιστημονικό Συνέδριο Ιστορίας Εκπαίδευσης με θέμα: «Εκπαίδευση και Kοινωνική Δικαιοσύνη» Δημοσίευση εισηγήσεων

Συγγραφείς: Σοφία Χατζηστεφανίδου
pdf ολόκληρης εισήγησης: χατζηστεφανίδου.pdf
Περίληψη: Δεδομένου ότι το πεδίο της προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης υπήρξε σε όλες τις χώρες, ήδη από τις απαρχές της συγκρότησής του, συνδεδεμένο με πολιτικές προνοιακού και αντισταθμιστικού χαρακτήρα, γεννιέται το ερώτημα αν σε πιο σύγχρονες αναλύσεις και προτάσεις Διεθνών Οργανισμών, όπως ο ΟΟΣΑ, ανιχνεύονται, με ποια μορφή και σε ποια έκταση, τέτοιες πολιτικές, που ικανοποιούν το αίτημα της κοινωνικής δικαιοσύνης στις εξελισσόμενες κοινωνίες του σήμερα, κοινωνίες που χαρακτηρίζονται από τη διαφορετικότητα, την πολυπλοκότη-τα, την ατομικότητα και την αστάθεια. Η εργασία επιχειρεί να κατασκευάσει ένα μεθοδολογικό εργαλείο ανάγνωσης του ντοκουμέντου Starting Strong II του ΟΟΣΑ, βασισμένο σε τέσσερα επιχειρήματα: το παιδαγωγικό επιχείρημα, το δημοκρατικό επιχείρημα, το συμμετοχικό επιχείρημα και το οικονομικό επιχείρημα.
 
 
© Copyright 2008 Εργαστήριο Ιστορικού Αρχείου