Loading...

5ο Επιστημονικό Συνέδριο Ιστορίας Εκπαίδευσης με θέμα: «Εκπαίδευση και Kοινωνική Δικαιοσύνη» Δημοσίευση εισηγήσεων

Συγγραφείς: Γιώργος Ε. Πυργιωτάκης, Επίκουρος καθηγητής του Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, Δήμητρα Ξεσφιγκούλη Εκπαιδευτικός Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, μεταπτυχιακή φοιτήτρια του Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
pdf ολόκληρης εισήγησης: Ξεσφιγκούλη - Πυργιωτάκης.pdf
Περίληψη: Από τη συστηματική εξέταση της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης στην Ελλάδα από το 1837 έως το 1980 προκύπτει ότι η διαδικασία πρόσβασης ήταν κοινωνικά άδικη, διότι ευνοούσε τα ανώτερα αστικά κοινωνικά στρώματα από τη μια μεριά, ενώ συγχρόνως λειτουργούσε εις βάρος των χαμηλών, κυρίως, κοινωνικών στρωμάτων της επαρχίας από την άλλη. Η σύγχρονη εκπαιδευτική πολιτική οφείλει στο εξής να προσαρμόζεται στις επικρατέστερες διεθνείς τάσεις για μια δίκαιη και δημοκρατική διαδικασία πρόσβασης στην πανεπιστημιακή εκπαίδευση αλλά και να λαμβάνει υπόψη τα λάθη του παρελθόντος έτσι ώστε αυτά να μην επαναλαμβάνονται στο μέλλον.
 
 
© Copyright 2008 Εργαστήριο Ιστορικού Αρχείου